Bevásárlóközpontok

A méret a lényegEgy bevásárlóközpont garázsában minden hatványozottan számít

Az 5-1000 ezer négyzetméteres bevásárlóközpontok és hipermarketek térhódításainak köszönhetően heti szinten több millió vásárlót fogadnak és szolgálnak ki országszerte.  Ezek a létesítmények főként a főútvonalak mentén, vagy az agglomerációban találhatóak, az odaérkezők nagyrészt személygépkocsival érkeznek.

Az un. kereskedelmi parkolás – azaz a bevásárlóközpontok parkolói és azok üzemeltetése – speciálisan kiemelt szektor a parkolási iparágban, mivel óriási számú parkolási tranzakciót bonyolítanak..

Témák

Ezek azok a helyek, ahol szinte mindenről nagyban kell gondolkodni így a parkolóról is. Ennek fő oka a kapacitásban keresendő: a nagy létesítményekhez nagy parkolók épülnek, így több bejáratuk és több kijáratuk van – több automata, több kamera, több ember kell az üzemeltetésükhöz.

  • Budapest
  • Vidék | Forrás: ksh.hu

Bevásárlóközpontok MagyarországonNagy plázák, nagy parklókkal




A jól szervezett parkolás erősíti az ügyfélélménytAz első és az utolsó tapasztalat, amivel az autós a plázában találkozik az a garázs

A parkolással kapcsolatban gyakran lehet hallani arról, hogy keveset költenek a fejlesztésére. Egy magára valamit adó üzletközpont ezt nem teheti meg, mivel a parkoló alapvetően kötődik az ingatlanban végzett kereskedelmi alaptevékenységhez. Ha problémás a parkolás, akkor az kihat az egész vásárlási élményre és a bevásárlóközpontról lesz meg az ügyfél véleménye, nem a parkolóról.

  • ÜGYFÉLÉLMÉNY: Amikor minden rendben van, az ügyfél könnyen jön és könnyen megy – már, ami a parkolóban való be- és kijutást illeti. Valójában előfordulhatnak torlódások és holtponti helyzetek az alul méretezett berendezések vagy a nem megfelelő színvonalú parkolásmenedzsment miatt. Ezrket hosszú távon mindenképp orvosolni kell. A parkolási ügyfélélmény fejlesztésének célja, hogy az autós semmin se akadjon fenn azalatt az idő alatt, amíg végigmegy a bevásárlóközpont parkolási szolgáltatási folyamatán. Ellenkező esetben bizonytalanná válik, amit szorongás és feszültség kísér.
  • PARKOLÁSBIZTONSÁG: Egy bevásárlóközpont parkolójában, viszonylag kis helyen nagy számú – sokszor igen értékes –  személygépkocsi parkol le, ez vonzza a vagyon elleni bűncselekmények lehetséges elkövetőit, akik kihasználhatják az autótulajdonosok hanyagságából vagy figyelmetlenségéből adódó lehetőségeket. Noha a statisztikai adatok azt mutatják, hogy – az utóbbi időben – az autólopások száma csökkent, ez azonban nem azt jelenti, hogy hátra lehet dőlni: a rendet fenn is kell tartani!
  • PARKOLÁSMARKETING: Egy üzletközpont életében nyilván valóan nem a garázs meghirdetése lesz az első számú marketingcél. Viszont meg lehet próbálni az egyéb kommunikációkon helyet biztosítani a parkolásnak. Egy pláza sokat tehet a parkolási kultúra fejlesztése érdekében. Ha egy szórólapra rákerül a parkolás lehetősége, az mindenképp pozitív színben tünteti fel, az ügyfelek pedig egyre tudatosabbak lesznek ebben a témában.

Segíthetünk?Kérdése van? Tőbbet szeretne megtudni?

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon most, vagy kérjen ajánlatot online!
Az ajánlatkérés semmilyen kötelezettséggel nem jár, mindössze egy lehetőség.
Írjon, hívjon bátran! Válaszolunk.

Kapcsolódó szolgáltatások

Témába vágOlvasson bele a kapcsolódó blogbejegyzésekbe




Van esetleg még kérdése amire nem kapott választ?Írjon nekünk bátran, válaszolunk!

office @ auriga.hu

Munkanapokon 24 órán belül válaszolunk levelére, írjon nekünk nyugodtan.

Tapasztalt SmartCity szakértőt keres?

Close