Városközpont

Különálló garázsok, egyedi ügyfélkörAz iparág magányos farkasai

A közcélú garázsokba nem lehet rendeleti úton beterelni az autósokat, ez az autóvezetők szuverén döntése. Elmondhatjuk, hogy csakis az ügyfelek helyes kezelése és megbecsülése megfelelő módja annak, hogy az autósok felismerjék és használják a garázsokat.

Témák

A parkolási rendszerek integrált szerepet töltenek be a nagyvárosok életében. Autók nélkül persze nem lenne parkolás sem, ezért nyugodtan kijelenthetjük, hogy a parkolás szoros kapcsolatban áll az autóiparral, függ tőle. Amíg “sok” autó van, addig parkolási problémák is lesznek: Magyarország autóállomány tekintetében elmarad Nyugat-Európától: 1000 főre kb. 350 db  autó jut; Európa nyugati felén ez a szám akár 650-700 db is lehet ezer főre vonatkoztatva, ami így nagyjából kétszerese a magyarországi értékeknek.

  • Autólopások száma (db) | Forrás: vezess.hu
  • Személygépkocsik száma (ezer db) | Forrás: ksh.hu

Autólopások MagyarországonMeglepő csökkenés a korábbi évekhez képest




A kihasználtság növelése napi rutin kell legyenIgaz, hogy fogynak a felszíni parkolóhelyek - amivel párhuzamosan felértékelődnek a garázsok - de ez még nem jelenti azt, hogy elég ölbe tett kézzel ülni és várni, hogy jöjjenek az autósok.

Több ok is van amiért egy autós inkább preferál egy városi parkolóházat vagy mélygarázst az utcai parkolás helyett. Régebben A vagyonbiztonság dominált és luxusnak számított egy közcélú garázsban parkolni, manapság inkább a parkolóhely hiánya a probléma. A Belváros ma gyönyörűen térkövezett utcáin és terein korábban sok parkolóhely volt. Ezek megszűntek és helyettük nem épült elegendő új parkolási kapacitás. Ez pedig ingatlanpiaci oldalról is probléma: hiába emelkedik egy lakás ára az egekbe a lokáció miatt, ha nem lehet – őrzött, takarított, télen hómentes helyen – parkolni a kínálati árak nevetség tárgyává válnak.

  • PARKOLÁSMARKETING: Egy városközpontban található garázs kommunikációs stratégiáját úgy kell felépíteni, hogy az autósnak ne is legyen kedve az utcán megállni. Ehhez persze stratégiát kell készíteni és küldetésnek kell tekinteni azt, hogy a létesítmény az autóst szolgálja mindenek előtt.
  • SZOLGÁLTATÁSVÁLASZTÉK: Egy fecske nem csinál tavaszt. A garázsba behajtó autósnak millió kielégítetlen igénye van, ha jól van szervezve a garázs üzemeltetése a parkolási szolgáltató a parkoláson túlnéhány ahhoz kapcsolódó területeken – is tud megoldásokat kínálni az ügyfeleinek.
  • E-MOBILITÁS: Néhány éve robbantak be a köztudatba az elektromos járművek. Sok fejfáját okozva ezzel a garázsüzemeltetőknek. A szakma nem volt felkészülve erre a technológiai ugrásra: az elektromos töltők piaca csak 2016-ban kezdett formálódni és ma sem alakult ki teljesen.
  • PARKOLÁSBIZTONSÁG: Budapesten gyakorlatilag heti rendszerességgel van valamilyen kisebb vagy nagyobb demonstráció. Még egy békés demonstráción is – az utcán parkoló járművekben – ilyenkor nagyobb valószínűséggel keletkeznek károk. Az egyedüli megoldás a  biztonságos gépkocsi tárolásra ilyen estetekben egy parkolóház vagy mélygarázs lezárt parkolója. 

Segíthetünk?Kérdése van? Tőbbet szeretne megtudni?

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon most, vagy kérjen ajánlatot online!
Az ajánlatkérés semmilyen kötelezettséggel nem jár, mindössze egy lehetőség.
Írjon, hívjon bátran! Válaszolunk.

Kapcsolódó szolgáltatások

Témába vágOlvasson bele a kapcsolódó blogbejegyzésekbe




Van esetleg még kérdése amire nem kapott választ?Írjon nekünk bátran, válaszolunk!

office @ auriga.hu

Munkanapokon 24 órán belül válaszolunk levelére, írjon nekünk nyugodtan.

Tapasztalt SmartCity szakértőt keres?

Close